Shipping & Returns
HVA ER DIN RETURPOLITIKK?
På grunn av hygieniske årsaker kan vi ikke godta retur eller utstede refusjon bortsett fra i tilfelle produksjonsfeil.
HVORDAN BLIR VARENE SENDT?
Alle kjøpte varer blir nøye pakket og sendt til deg via luftpost (der det er aktuelt).
HVA KOSTER FRAKTEN?
For å se fraktkostnadene, velger du bare destinasjonsland fra rullegardinmenyen når du kjøper produktene dine i kassen.
TILGJENGELIGE LEVERINGSMETODER
Med regulær post eller TNT
HVOR LENGE TAR DET FØR VARENE MINE KOMMER?
Destinasjon
Antatt antall arbeidsdager
Australia
5 - 8
Norge
2 - 5
Singapore
2- 4
Amerikas forente stater og Europa
7 - 10
Midtøsten
7-10
GENERELL INFORMASJON
På grunn av svingningene i valutakursen, kan bestillinger med verdi som er veldig nær den skattefrie grensen, vurderes plikter og avgifter (D&T), da valutakursen kan variere fra bestillingsdato til dato for tollbehandling.
Ta kontakt med det lokale tollkontoret for å se om du kan importere varene, og om det er behov for ytterligere lisenser eller tillatelser.
SHIPPING
Alle ordrer blir sendt ut fra våre lager i Norge eller SIngapore til ditt land med flyfrakt.
Estimert leveringstid tilsvarer de fleste standardleveranser. Noen ordrer kan imidlertid tidvis bli utsatt for lengre transittid forårsaket av forsinkelse av flyfrakt, tollvesen eller andre uforutsette komplikasjoner utenfor vår kontroll.
GENERELLE VILKÅR OG BETINGELSER:
Leveringstider er bare estimater og kan / kan ikke være den faktiske leveringsstandarden som oppleves.
Eventuell forsinkelse i destinasjonslandene er utenfor kontrollen til Singapore Post, Natural Pharma Pte. Ltd. og Dui Clinique AS.
Estimert leveringstid gjelder bare de største byene / kontorene for postutveksling. Gi mer tid til destinasjoner utover det.
Pakker, konvolutter med vedlegg, dokumenter osv. er underlagt tollinspeksjon og godkjenning.
Ved høytider til ovennevnte større byer, er det tilrådelig å legge til ytterligere 10 virkedager for luftpost og 20 virkedager for overflatepost til ovennevnte estimerte leveringstid.
Det kan hende du må betale importavgift, toll eller et meglergebyr (ekspedisjonsgebyr) for bestillingen. Disse kostnadene er atskilt fra leveringsgebyret ditt, og du blir fakturert direkte fra transportøren du ønsker.
GROW Hair People er ikke ansvarlig for pakker som holdes tilbake eller konfiskeres av tollen.
Fraktpriser og priser gjelder ikke for engros bestillinger. Kontakt oss direkte på audrey@thegrowhairpeople.com for å få et tilbud.
GROW Hair People forbeholder seg retten til å endre forsendelses- og returrett uten forhåndsvarsel.
TRENGER HJELP?
For ytterligere spørsmål, besøk vår kundeservice side